Vacker höstmorgon

   

Hösten är här... och alla färgerna

Här kommer några bilder från hösten när hösten är som vackrast!
Jag är egentligen inte särskilt intresserad av att det ska bli grått och kallt och mörkt och... ja allt sånt där som hör hösten till...
Men när man åker till jobbet tidigt en morgon och luften är klar och kall och dagens första solstrålar skänker sitt ljus till alla färger i naturen -då går det ju inte att säga annat än att det är hissnandes vackert! Då blir i alla fall jag lika varm i själen som när våren börjar spricka ut i sin skira grönska.
Så det är väl helt enkelt bara att ha överseende med att november kommer nu och istället vänta på stearinljusen i december.


Kram Annicka

Kommentarer
Postat av: Neta

Du har nog en av Sveriges vackraste "åkatilljobbetväg" vilken årstid det än är. Ser fram mot vinterbilderna sen, gnistrande snö och is i sol.

2009-10-20 @ 23:53:10
Postat av: Annicka

Vet du Neta -det gör jag också! ;)

2009-10-21 @ 14:55:40
Postat av: Maria

Usch va positiv du är...det finns inget gott med den här årstiden!! Det får vara hur fint som helst, det är bara början på helvetet!!!

2009-10-28 @ 20:32:35
Postat av: Annicka

Maria: Jamen... det är väl inte mitt fel att naturen är så vackert ordnad, strax innan "helvetet" bryter ut ;)

2009-10-29 @ 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0