Åsså blev det söndag

                                         

Om man skulle räkna ihop alla knop jag har gjort idag...

...så skulle det räcka med ena handens fingrar tror jag ;)
I alla fall efter det att kusin Micke med familj svängt förbi och kramats hejdå.
De fortsätter sin resa idag.
Men för övrigt har det mesta av nödvändighet fått sköta sig själv om det skulle
bli gjort... *funderar*... Ja, jo... det blev tvättmaskinen som jobbade ;)

Och räknar man inte med att jag faktiskt diskat dagens disk...
...så har jag bara legat utslagen på min blåa filt, i det 40-gradiga solvädret...
med papper och penna i handen...
Tiden försvann och jag kan säga att jag har en ganska intressant rand på
ryggen nu... där bikiniöverdelen var ;)

Fantastiskt att den konsten fortfarande lever förresten...
-även om handskrift väl måste anses som oerhört opraktiskt numera ;-)

Men jag tror sannerligen inte att jag ska fundera så mycket över detta.
Det har varit en underbar helg, med underbart väder!!
Jag har bara en vecka kvar -till semestern!!

Det har sin poäng att inte klaga ;)

Kram Annicka

Kommentarer
Postat av: Fredrik

"-även om handskrift väl måste anses som oerhört opraktiskt numera ;-)"



Skrev för hand för ett tag sen, obehaglig upplevelse...

2008-07-28 @ 16:24:40
Postat av: Annicka

Jag är ändå stolt över dig Fredrik -att du ens kommer ihåg hur man gör ;-p

2008-07-28 @ 18:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0