Mitt första blogginlägg

     


Mjaha ja... Klockan är långt efter midnatt... och jag på väg att borsta tänderna för att sedan krypa till sängs för natten.

Det är då jag kommer på den briljanta idén att jag ska kolla om det finns någon bloggsida, som jag skulle kunna börja blogga på... Litet lagom projekt på något vis, vid den tiden på dygnet...

Sagt å gjort...
Bortglömt var både tandborste och tandkräm... och nu ungefär en och en halv timme senare, så inser jag att jag inte kommit speciellt mycket längre än att jag startat ett bloggkonto och... ja eehm... thats it liksom...

Försökte åstadkomma någon sorts design på den här bloggen... och hittade också galant till designfliken... Där fanns en liten trevlig stilmodell som jag tyckte kunde passa och som jag övermodigt trodde att jag skulle kunna klicka på... och sen bara få det att fungera...
Men icke... Det händer absolut ingenting!!

Provar igen, provar igen och gör en klassiker för datanötter som inte fattar vad dom håller på med... Provar igen -på samma sätt!! Precis om om det skulle hjälpa...

Till slut går dock ögonen i kors av trötthet... och jag bestämmer mig för att lämna över ärendet i någon sorts frågeruta jag hittat och därefter stoppa ner mig själv mellan lakanen för natten... för att sen bara hoppas att någon vänlig människa har berättat för mig hur jag borde ha gjort, när jag vaknar :)

Då klickar jag käckt på förhandsgranskaknappen för att kolla hur det ser ut... Och upptäcker till min omedelbara förvåning att designen som jag knappat på så många gånger utan att ha sett röken av, plötsligt bara ÄR där... :D

Ja, vad säger man... Jag är igång!! ;)
Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Ddyngjohan

Du skriver härligt...skoj att läsa...Skickar med en lite cyberkram

2008-07-18 @ 15:37:31
Postat av: Annicka

Hej Dyngjohan!

Tack så mycket för det... jag vet ju att du själv är en pärla på att skriva ;)

En cyberkram kommer här tillbaka :)

2008-07-18 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0