Mitt första mobila inlägg

 

Tänkte bara kolla om det gick...

...att skicka ett blogginlägg från mobiltelefonen :)
Kan ju vara bra att veta, inför stundande semester tänkte jag ;)
Fick dock ingen ordning på mobilbloggsfunktionen...

Men min mobil har ju en regelrätt internetfunktion också -å då blev det ju som kollega Maria sa; 
- Nästan same same som från vilken dator som helst :D
Praktiskt!! Tackar Maria för denna mycket ljusa idé!!
Dessvärre gick det inte att få med bilder via den mobila internet-varianten... så semesterbilderna får väl läggas in vid senare tillfälle.

Kram så länge!!
Annicka

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin Petersson

hej..så det gick inte via mobilen?? Jag har oxå haft problem...säg gärna hur man gör om du vet..ha en bra dag!!

2008-07-22 @ 13:16:02
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Annicka

Hej Anna-Carin!

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Jag har skickat en fråga till supporten om det där, å hoppas på ett svar.

Ha en bra dag du med!

2008-07-22 @ 13:41:37
Postat av: Maria

Är vi inte mer än kollegor??? :o

2008-07-23 @ 23:08:40
Postat av: Anonym

Men jisses -se inte så häpen ut!!

Har man en dans-Maria och kolleg-Maria i sitt liv, så måste man skilja dom åt på nå vis...

2008-07-23 @ 23:27:57
Postat av: Annicka

Nu glömde jag posta från mig själv också -bara för det ;)

2008-07-23 @ 23:29:03
Postat av: Maria

Hmm...rough time...ska fundera på det där för jag känner att jag spelar i samma division som kollega Lena eller kollega Rode. Inget fel med det iofs men jaa...det känns lite mer ytligare...

2008-07-24 @ 04:26:33
Postat av: Annicka

Maria: hahaha... om du visste hur många sms/mms DU har fått jämfört med kollega Lena och kollega Rode så skulle du inte fundera.

Fördelningen ser ut så här:

Lena: 1 st.

Rode: 0 st.

Maria: 172394582364959... eller nåt... Jag slutade räkna vid 945... :D

2008-07-24 @ 10:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0